LeCab vrea sa cucereasca piata franceza inaintea celor de la Uber

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
LeCab vrea sa cucereasca piata franceza inaintea celor de la Uber LeCab vrea sa cucereasca piata franceza inaintea celor de la Uber
de Manager.ro la 18 Nov. 2013
Urmareste-ne pe Google News
uberlecabtaxiserviciipremiumtarif

Startup-ul francez LeCab a obtinut o finantare de 6,8 milioane dolari (5 milioane euro). Compania administreaza un serviciu de taximetrie cu masini de culoare neagra, asemanator cu Uber, dar mizeaza pe zona premium. Le Cab nu a precizat de la cine a obtinut finantarea.

"Va pot spune ca au aproximativ acelasi profil", a declarat fondatorul si CEO-ul LeCab, Benjamin Cardoso. "Exista 40 de antreprenori francezi, care si-au infiintat afacerile in urma cu zece ani", a continuat acesta.
 
Cand vine vorba de asa numitele servicii "cu masini negre", piata franceza este inca deschisa provocarilor. Cele mai multe servicii sunt disponibile doar in Paris si piata este fragmentata; taximetria traditionala isi pastreaza rolul dominant. Chauffeur-prive, SnapCar, Allocab, Voitures Jaunes, Uber si LeCab "se lupta" pentru "o felie" din clientii care vor sa le vina masina la scara.
 
Industria necesita multi bani si LeCab va folosi milioanele de euro pentru a-si extinde serviciile. LeCab nu are o retea prin care sa faca legatura intre soferi si clienti - compania isi administreaza direct flota de Peugeot-uri 508. LeCab isi instruieste proprii soferi. "Nu avem concurenta", a mai spus Cardoso.
 
Dupa ce ii spui soferului unde vrei sa ajungi, LeCab stabileste un pret fix, indiferent de trafic. Compania stie mereu unde sunt soferii si ii poate redirectiona in timp real. Rapiditatea este cuvantul de ordine in activitatea LeCab.
 
Fiecare taximetru are o tableta iPad la bord si compania foloseste o aplicatie proprie. Pasagerii pot folosi internetul sau pot viziona un film, daca se plictisesc in masina de taxi. LeCab spera sa ofere acelasi confort ca intr-un avion.
 
Pana la finele anului, LeCab spera sa aiba o flota de 350 masini si la anul mizeaza pe mii de taximetre. LeCab vrea sa angajeze mai multi directori, care sa gestioneze cum se cuvine compania. "Vrem sa atragem experti din toate zonele", a spus Cardoso.
 
In prezent, mii de oameni au apelat la LeCab si compania are peste 70.000 utilizatori activi (care au comandat un taxi LeCab in ultimele cinci luni). Cei mai multi folosesc serviciile de mai multe ori intr-o luna.
 
In octombrie, guvernul francez a dorit sa prevada ca masinile LeCab sa astepte 15 minute, inainte sa preia un client, deoarece serviciile "afecteaza industria traditionala a taximetrelor". Discutia a ramas, pentru moment, suspendata. "Cred ca discutam despre o contradictie", a spus Cardoso. "Guvernul doreste sa ne sustina. De asemenea, vrea sa ramana pe placul celor care sunt apropiati de aparatul sau politic". 

Ultimele NOUTATI

Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren
Business

Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren

today03 Iul. 2025
Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului
Companii

Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului

today02 Iul. 2025
Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii
Economie

Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii

today02 Iul. 2025
Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente
Sanatate

Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente

today02 Iul. 2025
Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?
Campanii sociale

Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?

today02 Iul. 2025
Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje
Travel

Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje

today02 Iul. 2025
Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare
Economie

Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare

today02 Iul. 2025
Cum se va calcula noul impozit pe proprietate - de la 1 ianuarie 2026 se schimba regulile si pentru apartamente, dar si pentru case
Imobiliare

Cum se va calcula noul impozit pe proprietate - de la 1 ianuarie 2026 se schimba regulile si pentru apartamente, dar si pentru case

today02 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x