Asseco SEE si Mediafax organizeaza evenimentul "Future of Contact Centers"

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Asseco SEE si Mediafax organizeaza evenimentul Future of Contact Centers Asseco SEE si Mediafax organizeaza evenimentul "Future of Contact Centers"
de Manager.ro la 09 Apr. 2013
Urmareste-ne pe Google News
mediafaxevenimentcall centercentre de contactsolutii softwarecloud

Pe masura dezvoltarii companiilor, acestea au nevoie crascanda de centre de contact care sa le permita sa se afle in legatura cat mai stransa cu clientii. Este o lectie pe care tot mai multe companii o invata: aceste servicii sunt esentiale pentru atragerea si mentinerea clientilor, cu efecte benefice in ce priveste dezvoltarea afacerilor si cresterea profiturilor. De aceea, centrele de contact sunt tot mai mult percepute ca centre de profit, reusind sa aduca plus valoare si sa reprezinte un diferentiator important fata de competitie. Ele asigura un castig strategic care va imbunatati constant relatiile cu partenerii de afaceri. Rezultatele sunt rapide: venituri mai mari, timpul angajatilor folosit mai eficient, cresterea satisfactiei clientilor si un avantaj crucial in lumea actuala a unei competitii acerbe.

“Asseco SEE are in portofoliul sau solutii inovative dedicate centrelor de contact moderne”, spune Bogdan Mustata, Sales Manager.

“Ele au fost dezvoltate si implementate cu succes de colegii nostri din Croatia si Turcia in tarile lor, ceea ce face din Asseco SEE un competitor solid pe piata destinata acestui tip de solutii. Evenimentul organizat impreuna cu Mediafax se inscrie pe orientarea strategica sinergetica  a companiei de promovare a solutiilor dezvoltate in anumite tari din grup (sunt 12 care compun Asseco South Eastern Europe) la nivelul intregii zone. Credem ca alegand ca organizator al acestui eveniment Mediafax, apartinand celui mai puternic grup media din Romania,  am facut cea mai buna alegere si suntem convinsi ca va fi un succes. Suntem, de asemenea, onorati sa-i avem ca parteneri pe HP, Interactive Intelligence si Microsoft, fiecare venind cu prezentari de produse si solutii care sa se integreze intr-o formula cat mai completa dedicata domeniului Contact Center”.

Solutiile Asseco SEE (care vor fi prezentare de Matija Pavelić, Head of Voice Solutions, Asseco SEE (Croatia) au fost implementate cu success in aceasta tara, un exemplu fiind cel descris de Ana Kovač, Director Executiv pentru Relatii cu Clientii la PBZ Card, filiala Intesa Sanpaolo Group din Croatia:

“Motivele pentru care am ales solutia Asseco  SEE au fost: experienta indelungata in domeniul dezvoltarii si implementarii de solutii pentru centre de contact, intelegerea proceselor de business asociate, raspunsul rapid la cererile de customizare, modularitatea si raportul pret/beneficii al solutiei, precum si experienta indelungata de colaborare cu Asseco in alte proiecte. Implementarea platformei de contact center Asseco SEE a oferit PBZ Card sansa de a fructifica beneficiile oferite de cele mai noi tehnologii de comunicare. Costuri operationale reduse, productivitate crescuta, satisfactie ridicata a agentilor din centrul de contact si a clientilor – acestea au fost obiectivele majore pe care le-am urmarit si indeplinit prin aceasta implementare”.

Solutiile Asseco SEE:

ASEBA LIVE – Platforma de contact center robusta si intuitiva care inglobeaza o gama larga de tehnologii avansate, facilitati de procesare a contactelor, procese de business preconfigurate si suport multi-canal integrat (voce, fax, SMS, e-mail, web chat, etc.).

IVN – Solutia de apelare automata inovativa care gestioneaza mii de apeluri intr-un timp foarte scurt si cu costuri semnificativ reduse. Avand o infrastructura scalabila si flexibila, ce permite executia simultana a unei game largi de procese distincte de automatizare vocala, aceasta aplicatie a fost dezvoltata pentru a indeplini cele mai exigente nevoi ale organizatiilor care isi doresc automatizarea procesului de apelare, integrandu-se cu toate tipurile de infrastructuri de Call Center.

Ovidiu Seceleanu, Business Unit Manager HP Networking, HP Romania:

“HP ofera o solutie integrata de servere, storage, networking, software de management si cloud pentru asigurarea functionarii optime a unei solutii complexe de contact center multimedia”.

Solutia HP FlexNetwork ofera o infrastructura completa pentru solutii de contact center atat in data center, FlexFabric, unde se afla serverele de aplicatii si unde se conecteaza clientii pe mai multe canale de comunicatii, voce, web, cat si in campus si branch, FlexCampus si FlexBranch, unde se afla agentii de call center si supervizorii acestora.

Cele trei componente ale solutiei FlexNetwork mai sus mentionat sunt supervizate, provizionate si controlate de aplicatia de management Intelligent Management Center.

Resursele hardware, servere, storage si networking, sunt provizionate de cloud si configurate in asa fel incat sa raspunda in timpul cerut de fiecare aplicatie, oferind clientilor externi si utilizatorilor interni o calitate optima a serviciilor oferite.

Perspectivele dezvoltarii pietei de solutii Contact Center sunt incurajatoare.

Potrivit estimarilor Confederatiei Europene pentru Centre de Contact (ECCCO), industria centrelor de contact va inregistra in Europa de Est un ritm anual de crestere de peste 12%, in comparatie cu  ritmul de doar 1-2% estimat pentru Europa de Vest.

Marcin Grygielski, Territory Manager pentru Europa de Est al Interactive Intelligence:


“Piata locala de centre de contact se aliniaza tendintelor europene. Companiile locale din domeniul telecomunicatiilor, bancile, firmele de asigurari si outsourcing sunt cele mai interesate de utilizarea solutiilor de acest tip, pentru a beneficia rapid de posibilitatea suplimentarii numarului de agenti, in functie de volumul de lucru.  Pe plan local, ponderea solutiilor software in cloud pe segmentul centrelor de contact este deocamdata redusa, insa odata ce companiile autohtone vor incepe sa utilizeze astfel de tehnologii si vor intelege beneficiile si viabilitatea solutiilor in cloud, gradul de utilizare al acestora va creste treptat”.

Evenimentul se va desfasura la Hotelul Hilton (Le Diplomate Hall), in data de 25 aprilie, incepand cu orele 9.30.

Ultimele NOUTATI

3 moduri de a purta costumul de dama
Life Style

3 moduri de a purta costumul de dama

today28 Mar. 2024
Joburile din Romania pentru care nu bate nimeni la usa patronilor:
Companii

Joburile din Romania pentru care nu bate nimeni la usa patronilor: "Nu vor sa munceasca"

today28 Mar. 2024
Pregatiti-va de noi scumpiri: sectorul Constructiilor, pus la pamant de preturile mari
Ultimele stiri economice

Pregatiti-va de noi scumpiri: sectorul Constructiilor, pus la pamant de preturile mari

today28 Mar. 2024
Anunturi apartamente ieftine de vanzare in Dubai: cat te costa sa te muti in Capitala Luxului
Imobiliare

Anunturi apartamente ieftine de vanzare in Dubai: cat te costa sa te muti in Capitala Luxului

today28 Mar. 2024
Depozitele bancare pot sa fie mai paguboase decat banii la saltea: cum trebuie sa calculezi castigul, de fapt. Nu dupa dobanda simpla
Financiar-Bancar

Depozitele bancare pot sa fie mai paguboase decat banii la saltea: cum trebuie sa calculezi castigul, de fapt. Nu dupa dobanda simpla

today28 Mar. 2024
Cel mai important eveniment din istoria recenta a Romaniei
Analize

Cel mai important eveniment din istoria recenta a Romaniei

today28 Mar. 2024
250.000 de romani nu au serviciu, sunt someri. Cum traiesc acesti oameni?
Companii

250.000 de romani nu au serviciu, sunt someri. Cum traiesc acesti oameni?

today28 Mar. 2024
Tara europeana unde pensionarii primesc 2.000 de euro lunar de la stat: sunt cei mai fericiti oameni din lume
Economie

Tara europeana unde pensionarii primesc 2.000 de euro lunar de la stat: sunt cei mai fericiti oameni din lume

today28 Mar. 2024
Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Pregatiti-va de noi scumpiri: sectorul Constructiilor, pus la pamant de preturile mari
Ultimele stiri economice

Pregatiti-va de noi scumpiri: sectorul Constructiilor, pus la pamant de preturile mari

today28 Mar. 2024
Anunturi apartamente ieftine de vanzare in Dubai: cat te costa sa te muti in Capitala Luxului
Imobiliare

Anunturi apartamente ieftine de vanzare in Dubai: cat te costa sa te muti in Capitala Luxului

today28 Mar. 2024
Depozitele bancare pot sa fie mai paguboase decat banii la saltea: cum trebuie sa calculezi castigul, de fapt. Nu dupa dobanda simpla
Financiar-Bancar

Depozitele bancare pot sa fie mai paguboase decat banii la saltea: cum trebuie sa calculezi castigul, de fapt. Nu dupa dobanda simpla

today28 Mar. 2024
Cel mai important eveniment din istoria recenta a Romaniei
Analize

Cel mai important eveniment din istoria recenta a Romaniei

today28 Mar. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x