“Asseco SEE are in portofoliul sau solutii inovative dedicate centrelor de contact moderne”, spune Bogdan Mustata, Sales Manager.
“Ele au fost dezvoltate si implementate cu succes de colegii nostri din Croatia si Turcia in tarile lor, ceea ce face din Asseco SEE un competitor solid pe piata destinata acestui tip de solutii. Evenimentul organizat impreuna cu Mediafax se inscrie pe orientarea strategica sinergetica a companiei de promovare a solutiilor dezvoltate in anumite tari din grup (sunt 12 care compun Asseco South Eastern Europe) la nivelul intregii zone. Credem ca alegand ca organizator al acestui eveniment Mediafax, apartinand celui mai puternic grup media din Romania, am facut cea mai buna alegere si suntem convinsi ca va fi un succes. Suntem, de asemenea, onorati sa-i avem ca parteneri pe HP, Interactive Intelligence si Microsoft, fiecare venind cu prezentari de produse si solutii care sa se integreze intr-o formula cat mai completa dedicata domeniului Contact Center”.
Solutiile Asseco SEE (care vor fi prezentare de Matija Pavelić, Head of Voice Solutions, Asseco SEE (Croatia) au fost implementate cu success in aceasta tara, un exemplu fiind cel descris de Ana Kovač, Director Executiv pentru Relatii cu Clientii la PBZ Card, filiala Intesa Sanpaolo Group din Croatia:
“Motivele pentru care am ales solutia Asseco SEE au fost: experienta indelungata in domeniul dezvoltarii si implementarii de solutii pentru centre de contact, intelegerea proceselor de business asociate, raspunsul rapid la cererile de customizare, modularitatea si raportul pret/beneficii al solutiei, precum si experienta indelungata de colaborare cu Asseco in alte proiecte. Implementarea platformei de contact center Asseco SEE a oferit PBZ Card sansa de a fructifica beneficiile oferite de cele mai noi tehnologii de comunicare. Costuri operationale reduse, productivitate crescuta, satisfactie ridicata a agentilor din centrul de contact si a clientilor – acestea au fost obiectivele majore pe care le-am urmarit si indeplinit prin aceasta implementare”.
Solutiile Asseco SEE:
ASEBA LIVE – Platforma de contact center robusta si intuitiva care inglobeaza o gama larga de tehnologii avansate, facilitati de procesare a contactelor, procese de business preconfigurate si suport multi-canal integrat (voce, fax, SMS, e-mail, web chat, etc.).
IVN – Solutia de apelare automata inovativa care gestioneaza mii de apeluri intr-un timp foarte scurt si cu costuri semnificativ reduse. Avand o infrastructura scalabila si flexibila, ce permite executia simultana a unei game largi de procese distincte de automatizare vocala, aceasta aplicatie a fost dezvoltata pentru a indeplini cele mai exigente nevoi ale organizatiilor care isi doresc automatizarea procesului de apelare, integrandu-se cu toate tipurile de infrastructuri de Call Center.
Ovidiu Seceleanu, Business Unit Manager HP Networking, HP Romania:
“HP ofera o solutie integrata de servere, storage, networking, software de management si cloud pentru asigurarea functionarii optime a unei solutii complexe de contact center multimedia”.
Solutia HP FlexNetwork ofera o infrastructura completa pentru solutii de contact center atat in data center, FlexFabric, unde se afla serverele de aplicatii si unde se conecteaza clientii pe mai multe canale de comunicatii, voce, web, cat si in campus si branch, FlexCampus si FlexBranch, unde se afla agentii de call center si supervizorii acestora.
Cele trei componente ale solutiei FlexNetwork mai sus mentionat sunt supervizate, provizionate si controlate de aplicatia de management Intelligent Management Center.
Resursele hardware, servere, storage si networking, sunt provizionate de cloud si configurate in asa fel incat sa raspunda in timpul cerut de fiecare aplicatie, oferind clientilor externi si utilizatorilor interni o calitate optima a serviciilor oferite.
Perspectivele dezvoltarii pietei de solutii Contact Center sunt incurajatoare.
Potrivit estimarilor Confederatiei Europene pentru Centre de Contact (ECCCO), industria centrelor de contact va inregistra in Europa de Est un ritm anual de crestere de peste 12%, in comparatie cu ritmul de doar 1-2% estimat pentru Europa de Vest
.
Marcin Grygielski, Territory Manager pentru Europa de Est al Interactive Intelligence:
“Piata locala de centre de contact se aliniaza tendintelor europene. Companiile locale din domeniul telecomunicatiilor, bancile, firmele de asigurari si outsourcing sunt cele mai interesate de utilizarea solutiilor de acest tip, pentru a beneficia rapid de posibilitatea suplimentarii numarului de agenti, in functie de volumul de lucru. Pe plan local, ponderea solutiilor software in cloud pe segmentul centrelor de contact este deocamdata redusa, insa odata ce companiile autohtone vor incepe sa utilizeze astfel de tehnologii si vor intelege beneficiile si viabilitatea solutiilor in cloud, gradul de utilizare al acestora va creste treptat”.
Evenimentul se va desfasura la Hotelul Hilton (Le Diplomate Hall), in data de 25 aprilie, incepand cu orele 9.30.