Cine sunt campionii de customer care in 2014

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cine sunt campionii de customer care in 2014 Cine sunt campionii de customer care in 2014
de Manager.ro la .
Urmareste-ne pe Google News
premiigaladhlcarguscccexpo media

Expo Media, membru Marketing Insiders Group, a organizat cea de-a 6a Gala Romanian Contact Center Awards la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, in data de 10 aprilie 2014.

Oamenii reprezinta cea mai valoroasa resursa a oricarui brand. Pornind de la aceasta premisa, Expo Media si Contact Center Magazine aduc in fata comunitatii de afaceri, an de an, cei mai vizionari jucatori ai pietei de customer care. Scopul este acela de a identifica si promova talentul si performanta autentica, de a recompensa oameni, companii si proiecte de succes. 

Cea de-a 10a editie a Customer Care Conference & Expo s-a incheiat in data de 10 aprilie 2014 odata cu ceremonia anuala de decernare a premiilor dedicate profesionistilor de customer care, Gala Romanian Contact Center Awards 2014 – a 6a editie.

In prima parte a zilei, cei peste 150 de participanti din multiple industrii s-au bucurat de trei prezentari interactive sustinute de trei lideri autentici, de talie internationala.

Vincent Vanden Bossche, General Manager, Call Communications.EU, a moderat prima jumatate a zilei si a adus in prim plan cele mai noi studii ale pietei europene de contact center, marcand faptul ca piata de call center din Romania a crescut cu 4,5 la suta in 2013. 

Ozge Tekalp, Contact Center Director, Turk Ekonomi Bankasi, a prezentat tehnici aplicate de masurare in customer care si solutii practice de management al KPI-lor. 

Teodora Migdalovici, Ambasador Cannes Lions in Romania, a umplut sala de inspiratie printr-o calatorie impresionanta in lumea brandurilor de la Cannes, facand apoi trecerea catre momentul vedeta al zilei, pe care l-a prezentat cu multa emotie.

Toti cei care au pasit anul acesta pe scena ROMANIAN CONTACT CENTER AWARDS au marcat publicul prin sinceritate, daruire, emotie si pasiune pentru domeniul in care activeaza. Au aratat ca dincolo de cifre si rezultate se afla oameni, echipe, ambitie si caldura.
Iata cine a facut diferenta in perceptia consumatorului in 2014!

CATEGORIA “CALL CENTER”:

Best Small Call Center: DHL Express Romania.
Best Medium Call Center din aria de call center Outsource: Conectys.
Best Medium Call Center in registru de call center propriu (inhouse): ING Bank.
Best Large Call Center: Teleperformance Romania.
Best Call Center Trainer: Cosmin Decea - UPC Romania.
Best Telesales Agent: Casiana Covasneanu - UniCredit Tiriac Bank.

CATEGORIA “SUPPORT CENTER”:

Best Small Support Center: Cargus.
Best Medium Support Center: ING Asigurari de Viata.
Best Large Support Center: RCS-RDS.
Best Large Support Center Manager: Monica Koszta - RCS-RDS.
Best Small Support Center Manager: Madalina Bisceanu - Cargus.
Best Support Center Team Manager: Carmen Ghimbasan - RCS-RDS.
Best Large Support Center Representative: Andreea Popa - RCS-RDS.
Best Medium Support Center Representative: Raluca Ghiculescu - ING Asigurari de Viata.

CATEGORIA “CONTACT CENTER”:

Best Small Contact Center: Samsung Electronics Romania - Sykes.
Best Medium Contact Center: UPC Romania.
Best Contact Center Manager: Cosmin Iurea - Cargus.
Best Contact Center Team Manager: Mihaela Andronic - UniCredit Tiriac Bank.
Best Contact Center Agent: Raluca Costea - ING Asigurari de Viata.
Best Collection Contact Center: KRUK ROMANIA.
Best Collection Team Manager: Alexandru Comanici - KRUK ROMANIA.
Best Collection Agent: Claudiu Nistor - KRUK ROMANIA.

ALTE PREMII:

Best use of Tehnology: Cargus.
Best Technology Solution Provider: INTRAROM in parteneriat cu Genesys.
Best Online Customer Service: ING Bank.
Best Training Program: Schneider Electric.
Special Award for Customer Care Excellence: Groupama Asigurari.

Pentru mai multe informatii despre eveniment si despre conditiile de inscriere la Romanian Contact Center Awards 2015, va invitam sa accesati www.conference-arena.com. Prezentarile speakerilor si fotografii de la conferinta se pot accesa pe website si pe www.facebook.com/conferinte.ro. 

“Satisfactia clientilor nostri este cel mai important lucru pentru DHL, iar furnizarea de servicii remarcabile de Customer Service se afla permanent in centrul a tot ceea ce facem.  Acest premiu extraordinar confirma ca abordarea noastra simpla de a fi “nebuni” dupa clientii nostri si a livra astfel servicii de calitate excelenta, functioneaza pe deplin: personalizam serviciile catre clienti, suntem bucurosi sa-i ajutam atat pe ei cat si intre noi, depunem eforturi pentru A FACE BINE DE PRIMA DATA. Demonstram PASIUNE si suntem extrem de mandri de ceea ce facem. Intelegem importanta solicitarilor clientilor nostri si le tratam cu responsabilitate si VITEZA. Ne amintim continuu ca ei, clientii, pot alege si au ALES DHL DIN PRIMA”, declara  Oana Mandicescu – Customer Service Director, DHL Express Romania.

“Pentru noi, gala a adus in atentia publicului oameni valorosi, cu viziune, pasiune si rezultate impresionante, care reprezinta modele autentice de personalitate si profesionalism. Am fost onorati sa primim 4 premii in cadrul acestei gale. Este o recunoastere a eforturilor pe care le depunem zi de zi si in acelasi timp este o dovada ca fiecare initiativa sau rezultat obtinute in cadrul companiei, nu raman doar pe plan intern sau apreciate doar de clientii nostri, ci acum sunt recunoscute public” declara Anda Bucsan – Customer Service Director, Cargus.

“Compania noastra a crescut cu si pentru oameni. La Competence Call Center un manager autentic nu poate exista in afara unui profund simt de lider. Mai mult decat atat, leadership-ul nu poate exista in afara inovatiei, acesta este motivul pentru care CCC investeste constant in tehnologie state-of-the-art. Tocmai de aceea ne bucuram sa recunoastem si premiem valorile locale ale acestei industrii, si a reprezentat o onoare pentru noi sa inmanam premiile Best Large Support Center Manager si Best Use of Technology la Romanian Contact Center Awards 2014.” afirma Raluca Albescu –Director de Vanzari, Customer Relationship Management , Competence Call Center Romania. 

Ultimele NOUTATI

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale
Economie

Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale

today04 Iul. 2025
7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale
Economie

7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale

today04 Iul. 2025
Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%
Companii

Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%

today04 Iul. 2025
Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?
Economie

Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?

today04 Iul. 2025
Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?
Ultima ora

Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x