Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Google este cel mai scump brand din lume. Valoreaza 44,29 miliarde de dolari


Google este cel mai scump brand din lume. Valoreaza 44,29 miliarde de dolari
de la 21 Mar. 2011
Google este cel mai scump brand din lume. Valoreaza 44,29 miliarde de dolari
Tags: googlebrandmicrosoftwalmartvodafoneibmbank of americageneral electricappleat&tcoca-colanokiafacebookmarcatop

Google a devenit in 2011 cel mai valoros brand de pe planeta, valoarea sa fiind estimata la 44,29 miliarde de dolari. Motorul de cautare a inlocuit liderul de anul trecut, Walmart.


Potrivit Brand Finance, in 2010, Google s-a situat pe locul doi. Primele 10 dintre cele mai valoroase 500 de branduri la nivelul lui 2011 sunt in ordine: Microsoft (42,8 miliarde de dolari), Walmart (36,22 miliarde de dolari), IBM (36,1 miliarde de dolari), Vodafone (30,67 miliarde de dolari), Bank of America (30,62 miliarde de dolari), General Electric (30,5 miliarde de dolari), Apple (29,54 miliarde de dolari), Wells Fargo (28,9 miliarde de dolari) si AT&T (28,88 miliarde de dolari).

Vodafone este singurul brand "non-american" din top. Coca-Cola nu a reusit sa intre in top 10, pentru prima oara in istoria marcii. De pe locul 3, cat ocupa anul trecut, Coca-Cola a ajuns pe locul 16, cu o valoare de 25,8 miliarde de dolari.

Smartphone-urile au pus bete in roate brandului finlandez Nokia, care ocupa locul 94 (a coborat de pe 21), cu o valoare de 9,66 miliarde de dolari. In topul Brand Finance a intrat si Facebook, cu o valoare de 3,7 miliarde de dolari.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016