Paul Olteanu, trainerul care da tonul in Branding Personal

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Paul Olteanu, trainerul care da tonul in Branding Personal Paul Olteanu, trainerul care da tonul in Branding Personal
de Maria Nicutar la 12 Feb. 2014 Exclusiv
paul olteanuparticiparebranding personalsesiunehotel crowne plaza bucurestiseminarii

Branding Personal... un subiect esential pentru profesionistii de pretutindeni. Discutam despre eforturile de a-ti scoate in evidenta si de a-ti valorifica la maxim abilitatile si competentele. Este un domeniu imposibil de neglijat, mai ales in prezent, cand nu mai conteaza doar ce ai in CV, ci modul in care iti promovezi imaginea.

Si daca vrem sa invatam totul despre Branding Personal, unul dintre cei mai eficienti traineri este Paul Olteanu, expert care a livrat peste 5000 de ore de training, coaching si consultanta in domenii precum psihologia comunicarii, carisma, branding personal si discurs public in fata unor publicuri de pe toate meridianele (Europa, America  si Asia). Pe lista sa de clienti se regasesc organizatii precum BCR, BRD, Cosmote, Cartoon Network, Ernst&Young, Heineken, Petrom.

 
Mai multe despre Branding Personal aflam chiar de la Paul Olteanu, in cadrul unui interviu exclusiv pentru Manager.ro:
 
Maria Nicutar: Esti unul dintre cei mai importanti traineri din domeniul branding-ului personal. Esti fondatorul Inoveco Energy, ai contribuit la lansarea primei Universitati Alternative din Romania. Ai foarte multe realizari la activ, intr-un timp foarte scurt. Ziua ta are tot 24 de ore?

Paul Olteanu: Macar de as putea sa le folosesc pe toate 24 la maxim. 
Cred ca realizarile despre care vorbesti sunt undeva la intersectia dintre pasiune (pentru ce fac), noroc (de oameni potriviti in momente potrivite) si perseverenta. Si apropos de perseverenta, trec la a doua ta intrebare.
 
Maria Nicutar: Cat de bine sunt promovate in Romania conceptele de branding personal, charisma, discurs public, psihologia comunicarii?   

Paul Olteanu: Prea putin din pacate. 
 
Va invit la o ecuatie simpla. Ne petrecem undeva la 13-15 ani in scoala, invatand generic vorbind “meserie”. De orice fel ar fi ea. Iar la final, dupa toti anii astia, asteptam sa fim platit pentru ce stim sa facem (in cazul fericit, in care chiar stim sa facem ceva).
 
Nicaieri nu invatam un adevar simplu si dureros: de capacitatea noastra de a comunica, de a prezenta si de a ne reprezenta depind de cele mai multe ori reusitele noastre personale si profesionale. Si asta e valabil peste tot in lume, in aproape orice industrie.
 
Maria Nicutar: Branding Personal a devenit un domeniu de interes clar pentru profesionistii de pretutindeni. Cat de important este sa stii sa te promovezi in prezent? 

Paul Olteanu: Inainte sa poti lucra cu cineva, oricat de competent este, trebuie in primul rand sa stii ca exista, corect? Deci raspunsul la intrebare e banal: comunicarea personala este extrem de importanta.
 
Nu putem sa lucram, sa cumparam de la, sau sa angajam oameni care nu stim ca exista.
 
Mai mult, in lumea si in contextual economic in care ne aflam noi, oamenii sunt bombardati cu oferte, informatii si candidati din toate partile. Inplicit, asta face efortul diferentierii si remarcarii personale mult mai complex. Si aici intervine brandingul personal si abilitatile de comunicare personala. 
 
Maria Nicutar: Abilitatile de branding personal se invata si se exerseaza in timp. Care sunt eforturile pe care trebuie sa mizam pentru a le dobandi si pentru a le utiliza in avantajul nostru?

Paul Olteanu: Depinde de la persoana la persoana si de la obiectiv la obiectiv. 
In unele cazuri efortul este de a genera notorietate. Alte ori, cand persoana este deja cunoscuta (in nisa sa, sau in general), efortul este de focusare functionala – sa devina clar in mintea publicului tinta cu ce se ocupa si pentru ce poate sa fie platita persoana in cauza. Si asa mai departe.
 
In orice caz, brandingul personal este un proces complex care integreaza toti constructorii perceptuali: vestimentatie, discurs, comunicare nonverbala, prezenta online, etc.
 
Maria Nicutar: Care sunt pasii esentiali pentru a-ti cladi un brand solid?

Paul Olteanu: 
 
In termini extrem de simplii:
 
Claritate – defineste clar si limpede despre ce vrei sa fii in mintea oamenilor
Consistenta – adu valoare cu ce faci si devino util (preferabil indispensabil) publicului tau tinta.
Constanta – persevereaza suficient de mult cat sa ramai in mintea oamenilor
 
Maria Nicutar:  La fel cum un brand se poate dezvolta, la fel poate sa intre in declin. Care sunt greselile care duc la declinul brand-ului personal?

Paul Olteanu: 
 
Ponderea oamenilor care nu se preocupa de brandul lor este, din pacate, ridicata. Totusi, in randul celor care o fac, cel mai des am intalnit problema ambiguitatii. Adica, incapacitatea de a isi focusa universul profesional sufficient de mult cat sa devina limpede pentru publicul tinta cu ce se ocupa.
 
Asta se intampla si pentru ca noi traim intr-un context educational in care invatam inca de mici ca trebuie sa fim de nota 10 la tot. Si ca mai mult e mai bine.
 
Din pricina asta, ca adulti, in loc sa ne propunem sa fim cei mai buni la X si sa comunicam asta despre noi, clamam ca facem X,Y,Z si W… si de cele mai multe ori, publicul tinta nu mai intelege nimic. 
 
Focusarea este unul din cele mai grele exercitii in branding personal.
 
Maria Nicutar: Ai lucrat cu foarte multi clienti mari, precum BCR, Cosmote, Heineken, Petrom. Ai mai mult de 5000 de ore de training si coaching la activ. Cum arata viitorul brandului Paul Olteanu? 

Paul Olteanu: Clar, constant si consistent sper eu :)
 
Anul acesta ma intereseaza sa livrez cat mai multe seminarii de Process Communication Model – o teorie de personalitatea permiata, utilizata la NASA si in pregatirea discursiva a presedintilor americani (Ex. Bill Clinton). Are aplicabilitati impresionate si in branding personal, comunicare publica si vanzari, adica exact in domeniile care ma intereseaza cel mai tare.
 
Pe data de 28 februarie, la Bucuresti, Paul Olteanu va sustine prima editie a Atelierului de Branding Personal. Este evenimentul de marca al anului 2014, o ocazie perfecta pentru profesionistii care doresc sa isi consolideze un brand memorabil, o imagine puternica. Este atelierul care te ajuta sa devii constient de propria valoare si pregatit sa valorifici fiecare oportunitate care te ajuta sa devii o autoritate in domeniul tau de referinta.


 
Data: 28 februarie 2014
Locatie: Hotel Crowne Plaza Bucuresti, Bdul Poligrafiei nr. 1
Lector: Paul Olteanu
 
Program:
 
15.45 – 16.00 Intampinarea participantilor
16.00 – 17.00 Sesiunea 1
17.00 – 17.15 Pauza 
17.15 – 18.15 Sesiunea 2
18.15 – 18.30 Pauza 
18.30– 19.30 Sesiunea 3
 
Limita de participare: 50 de persoane
 




Sa aveti succes in tot ce faceti!
Maria Nicutar


 
Jurnalist de Legislatia Muncii, Afaceri si HR

Ultimele NOUTATI

Femeile au decontat cea mai scumpa nota de plata a pandemiei: Au pierdut 800 de miliarde de dolari anul trecut (mai mult decat PIB din 98 de tari la un loc)
Analize

Femeile au decontat cea mai scumpa nota de plata a pandemiei: Au pierdut 800 de miliarde de dolari anul trecut (mai mult decat PIB din 98 de tari la un loc)

Pandemia de coronavirus a avut un impact dezastruos si disproportionat asupra pietei muncii la nivel global, victimele acestui moment de criza, unic in ultimul secol, cazand femeile din intreaga...
today16 Mai. 2021
De nu s-ar stinge luminita de la capatul tunelului
Sanatate

De nu s-ar stinge luminita de la capatul tunelului

In primavara anului 2020, cu putin timp inainte de decretarea starii de urgenta si impunerea ferecarii-n case, erau anuntate niste recomandari pe care doctorul Raed Arafat indemna publicul sa le...
today16 Mai. 2021
7 modele de Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Adauga comentariu
Daniela Georgescu  12 feb. 2014
format_quote Am fost la un seminar sustinut de Paul Olteanu. Confirm total. Este unul dintre cei mai buni traineri din domeniu. As vrea sa ajung din nou sa il aud. Sper sa ajung.

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Ce conditii solicita Grecia pentru a va lasa sa va bucurati de orasele si de plajele sale, in contextul pandemiei de COVID-19
Travel

Ce conditii solicita Grecia pentru a va lasa sa va bucurati de orasele si de plajele sale, in contextul pandemiei de COVID-19

today16 Mai. 2021
Romania are un nou record de vaccinari in ultimele 24 de ore: 119.021. Aproape 2,8 milioane de romani au fost vaccinati cu ambele doze
Sanatate

Romania are un nou record de vaccinari in ultimele 24 de ore: 119.021. Aproape 2,8 milioane de romani au fost vaccinati cu ambele doze

today16 Mai. 2021
Pandemia a sporit apetitul pentru accesorii de lux. Hermes e pe val. Cumparatorii dau jumatate de milion de dolari pe o singura poseta
Ultimele stiri economice

Pandemia a sporit apetitul pentru accesorii de lux. Hermes e pe val. Cumparatorii dau jumatate de milion de dolari pe o singura poseta

today16 Mai. 2021
CEO japonez: Ar fi o misiune sinucigasa sa gazduim Jocurile Olimpice in aceasta vara
Toate sporturile

CEO japonez: Ar fi o misiune sinucigasa sa gazduim Jocurile Olimpice in aceasta vara

today16 Mai. 2021
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x