Producator roman de invelitori metalice a vandut 3 milioane de mp de tigla metalica
bilka steelhoratiu tepestigle metalice
BILKA Steel, producator roman de invelitori metalice, a vandut in 11 luni din 2013, 3 milioane de mp de tigla metalica, potrivit unui comunicat al companiei. Volumul a inregistrat o crestere de 50 de procente fata de aceeasi perioada a lui 2012.
In 2009 au ajuns pe casele romanilor primele panouri de tigla metalica produse la Brasov, sub marca BILKA Steel.
”In primul an complet de prezenta pe piata autohtona ca producator, am reusit sa vindem aproximativ 700.000 mp. Asta se intampla in 2009. Cand am incheiat anul trecut cu vanzari de peste 2 milioane de mp de invelitori metalice, am stiut ca se poate mai mult si ne-am propus sa crestem in volum cu 25 de procente. La sfarsitul lunii octombrie ne depasisem deja obiectivul. Daca anul trecut am reusit sa doboram recordul inregistrat de un alt producator autohton, anul acesta ne-am doborat propriul record. Nimeni nu s-a apropiat vreodata in Romania de o asemenea cantitate de tigla metalica vanduta”, declara Horatiu Tepes, proprietar BILKA Steel.
Cea mai mare pondere in totalul vanzarilor a avut-o tigla metalica Clasic, aproximativ 45%. Principalul motiv pentru care romanii au optat pentru acest tip de tigla este raportul calitate-pret al produsului, de neegalat in piata autohtona. In materie de culoare, anul acesta, compania a inregistrat o crestere pentru nunatele inchise, maro, ciocolatiu si negru.
Doar 5% din romanii care si-au acoperite casele cu tigla metalica BILKA, au optat pentru culori indraznete ca albastru sau verde. O surpriza au facut culorile mate, care au reprezentat aproximativ 50% din volumul vanzarilor, 1,5 milioane mp.
”Faptul ca romanii opteaza pentru nunate de maro si ciocolatiu, in conditiile in care acestea sunt si nunatele cele mai des intalnite pentru decorarea locuintelor la exterior, consider ca este un semn de maturizare a consumatorului. Acesta respecta comunitatea din care face parte. Un alt semn de maturizare a consumului in Romania este faptul ca peste 80% din clienti opteaza pentru un sistem complet de acoperis, care cuprinde pe langa invelitoarea metalica, sistemul pluvial, opritorii de zapada si alte accesorii. Asa se intampla si in tarile din Vestul Europei”, declara Horatiu Tepes.
2013 a reprezentat cel mai bun an pentru companie. BILKA Steel a inregistrat in primele 11 luni ale anului o cifra de afaceri de aproximativ 100 milioane lei, in crestere cu 41 procente fata de aceeasi perioada a lui 2012. Pentru sfarsitul lui 2013 reprezentantul BILKA estimeaza o crestere similara cu cea inregistrata la 11 luni, cu vanzari de aproximativ 3,2 milioane mp de tigla metalica.
Foto: compania.