Romania - a doua tara din UE la cresterile in retail

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Romania - a doua tara din UE la cresterile in retail Romania - a doua tara din UE la cresterile in retail
de Manager.ro la 05 Sep. 2014
Urmareste-ne pe Google News
informatiiretailagendaevenimentemarketing portalmagazine

Expo Media, membru Marketing Insiders Group, aduce in prim plan cele mai noi tendinte in domeniul retail-ului la a doua editie a evenimentului "Romanian Retail Convention", ce va avea loc in data de 1 octombrie 2014, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

Conform studiilor desfasurate de Oficiul European de Statistica (Eurostat), in luna iunie, Romania a inregistrat o crestere de 10% in domeniul retail-ului comparativ cu aceeasi perioada din 2013 si s-a clasat pe locul al doilea in topul cresterilor inregistrate de tarile membre ale Uniunii Europene, dupa Luxemburg (12,9%). La nivelul Uniunii Europene, vanzarile de produse non-alimentare au crescut cu 3.5%, iar vanzarile de alimente, bauturi si tigari au urcat cu 1.8%. 
 
Expo Media va reuni speakeri cu un puternic impact in retail-ul romanesc la a doua editie a conferintei “Romanian Retail Convention”, care va avea loc in data de 1 octombrie 2014 in incinta JW Marriott Bucharest Grand Hotel: Stefan Liute, Strategy Director, Storience; Gabriel Pavel, Sales & Marketing Director, Romanian Business Consult, Radu Batrinu, Marketing Director, Flanco; Cristian China-Birta (Chinezu) bloger si antreprenor online, Radu Tanase, General Manager si Partener, Calif.
 
Pentru a mentine trendul ascendent in piata de profil, jucatorii din retail trebuie sa fie pregatiti pentru cerintele clientului modern: mai precaut, mai conectat – verifica informatia din mai multe surse - si mai versatil. La nivel national 41% dintre cumparatori sunt consumatori digitali, fata de 62% la nivel global, conform unui studiu realizat de Ernst & Young in 2014. Asadar, avem 1.2 milioane de consumatori digitali cu varsta de peste 18 ani in Romania, care urmaresc ratingurile produselor pe internet si avanseaza cu pana la 60% in decizia de cumparare prin demersuri in mediul online. 
 
Conform studiului Ernst & Young, 53% dintre romani au declarat ca sunt fideli fata de brandurile de automobile, imbracaminte, produse alimentare, electronice si electrocasnice. Doar 42% dintre respondenti sunt loiali brandurilor de telefonie mobila / servicii de internet, asigurari, servicii publice, servicii medicale, imprumuturi bancare. Atat in cazul serviciilor cat si in cel al produselor, romanii sunt dispusi sa plateasca in plus pentru disponibilitate imediata. 
 
“In lumina ultimelor schimbari demografice si luand in considerare evolutia segmentului de noi clienti, raspandirea formatelor noi de retail, precum si colaborarea mult mai stransa intre retailer si producatori, anul 2015 si cei care urmeaza se anunta plini de provocari si oportunitati. Aceste provocari pot fi abordate cu solutii de tehnologia informatiei (care se refera la mobilitate, date cu stocare mare, integrare online, externalizarea proceselor). Trebuie sa intelegem aceste noi directii si sa aplicam solutii internationale in mediul pietelor locale.”declara Gabriel Pavel, Sales & Marketing Director, Romanian Business Consult.

“Piata romaneasca de retail se concentreaza obsesiv pe o singura nevoie a maselor de consumatori: preturile cat mai mici. Nu subestimez deloc importanta acestui aspect pentru romanul de rand care intra intr-un magazin, dar cred ca in viitor diferentierea generatoare de profituri (si pentru retaileri si pentru branduri) va veni dintr-o preocupare mai echilibrata pentru mai multe tipuri de nevoi, inclusiv altele decat pretul cel mai mic.” declara Stefan Liute, Strategy Director, Storience. 
 
Conferinta se bucura de sprijinul partenerilor: Romanian Business Consult – in calitate de Gold Partner si Customer Service School si Mystery Shopping Agency – Supporting Partners.

Romanian Retail Convention este sustinuta si de partenerii media: Retailers, Adhugger, Iqads, Retail-fmcg, Doing Business, Marketing Portal, Romania Libera, 9AM, Business Live, MediaTrust.

Pentru mai multe informatii privind conditiile de participare si oportunitatile de sponsorizare ne puteti contacta telefonic: 0731 141 414 sau prin e-mail: laura.galos@expomedia.ro. Agenda completa a evenimentului si alte informatii sunt disponibile online:  http://www.conference-arena.com/romanian-retail-convention. 

Ultimele NOUTATI

Ce sa calculezi inainte de a semna un credit ipotecar pe 30 de ani? Sfaturi sfinte de la Banca Nationala pentru romani in 2025
Financiar-Bancar

Ce sa calculezi inainte de a semna un credit ipotecar pe 30 de ani? Sfaturi sfinte de la Banca Nationala pentru romani in 2025

today31 Mai. 2025
Proprietarii de apartamente vechi viseaza la preturi mai mari decat dezvoltatorii moderni! Diferente de zeci de mii de euro la pret!
Imobiliare

Proprietarii de apartamente vechi viseaza la preturi mai mari decat dezvoltatorii moderni! Diferente de zeci de mii de euro la pret!

today31 Mai. 2025
Orice cetatean UE poate lucra in Romania. Dar nu pe orice post
Companii

Orice cetatean UE poate lucra in Romania. Dar nu pe orice post

today30 Mai. 2025
Ce meserii au avut liderii politici ai lumii  inainte de a deveni presedinti si prim-ministri?
Analize

Ce meserii au avut liderii politici ai lumii inainte de a deveni presedinti si prim-ministri?

today30 Mai. 2025
Cum te ajuta serviciile de dezinsectie sa scapi de viespi  - eficient si in siguranta
Business

Cum te ajuta serviciile de dezinsectie sa scapi de viespi - eficient si in siguranta

today30 Mai. 2025
Cum optimizezi costurile operationale fara sa afectezi cresterea businessului
Business

Cum optimizezi costurile operationale fara sa afectezi cresterea businessului

today30 Mai. 2025
Zeci de mii de apartamente urmeaza sa fie construite in Bucuresti! Cartierele si localitatile pe care au pus ochii dezvoltatorii
Imobiliare

Zeci de mii de apartamente urmeaza sa fie construite in Bucuresti! Cartierele si localitatile pe care au pus ochii dezvoltatorii

today30 Mai. 2025
Romanian Business Leaders, scrisoare deschisa catre Nicusor Dan: taiati cheltuielile statului, reduceti risipa din bani publici, eliminarea sporurilor si indicatori de performanta pentru bugetari
Economie

Romanian Business Leaders, scrisoare deschisa catre Nicusor Dan: taiati cheltuielile statului, reduceti risipa din bani publici, eliminarea sporurilor si indicatori de performanta pentru bugetari

today30 Mai. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x