SAP: Simplificarea proceselor si cresterea calitatii serviciilor ca instrument de vanzare, principalele preocupari ale companiilor din utilitati

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
SAP: Simplificarea proceselor si cresterea calitatii serviciilor ca instrument de vanzare, principalele preocupari ale companiilor din utilitati SAP: Simplificarea proceselor si cresterea calitatii serviciilor ca instrument de vanzare, principalele preocupari ale companiilor din utilitati
de Manager.ro la 07 Oct. 2014
Urmareste-ne pe Google News
sap forum romaniacalitateserviciiclientisolutiiproductivitatevalentin tomsa

Potrivit unui studiu SAP, simplificarea proceselor administrative si imbunatatirea calitatii serviciilor pentru clienti in vederea cresterii vanzarilor reprezinta o prioritate pentru aproape doua treimi dintre companiile care activeaza in domeniul utilitatilor si furnizarii de energie. Acest lucru se datoreaza faptului ca organizatiile au inceput sa inteleaga impactul pe care furnizarea unor servicii de calitate il are asupra veniturilor, oportunitatile de business ce decurg din stabilirea unei relatii bune cu clientii, precum si economiile pe care le genereaza simplificarea proceselor operationale si de mentenanta a activelor din teren.

In prezent, companiile recunosc faptul ca serviciile de mentenanta in teren si serviciile pentru clienti sunt modalitati eficiente pentru a crea valoare pe termen lung. In acest sens, aproape 90% dintre companii considera ca o diagnoza mai buna in teren este esentiala pentru remedierea imediata a situatiei. Mai mult decat atat, potrivit studiului, companiile cu o rata de sub 50% de repunere imediata in functiune a echipamentelor intampina dificultati in ceea ce priveste satisfacerea consumatorilor.
 
Referitor la profitabilitatea imbunatatirii serviciilor de mentenanta in teren, 38% dintre organizatii declara ca, printr-o simpla modificare a proceselor administrative si de comunicare, fiecare tehnician economiseste in fiecare zi mai mult de 30 de minute. Astfel, potrivit studiului, organizatiile care simplifica procesele administrative si de comunicare ajung sa economiseasca anual pana la 850.000$.
 
In plus, potrivit aceluiasi studiu, 42% dintre companiile care activeaza in domeniul utilitatilor si furnizarii de energie au declarat ca in urmatoarele 12 – 18 luni se vor concentra asupra gestionarii fortei de munca, in timp ce 38% dintre acestea au spus ca vor pune accent pe managementul performantei, iar 37% vor investi in infrastructura IT. 
 
Asadar, echipele care efectueaza servicii de mentenanta in teren nu mai sunt vazute ca „depanatori” ce rezolva problemele la cel mai redus cost. In schimb, membrii acestor echipe sunt vazuti ca „ambasadori ai clientilor” sau „furnizori de solutii”, iar relatiile pe care acestia le stabilesc cu clientii ofera un avantaj competitiv companiei si aduc un plus de valoare.
 
Transformarea experientei clientilor in instrument de vanzare
 
Studiul mai arata si ca 56% dintre companii considera ca serviciile pentru clienti nu sunt suficient exploatate ca instrument de vanzare, desi reprezinta o oportunitate importanta de crestere.
 
De asemenea, companiile observa impactul pe care serviciile pentru clienti il au asupra noilor oportunitati de business, intrucat clientii multumiti impartasesc experienta lor si pot convinge noi clienti sa apeleze la serviciile companiei. In acest sens, 29% dintre companii sunt de parere ca serviciile pentru clienti sunt importante deoarece pot genera noi oportunitati de venit, 27% declara ca aceste servicii sunt importante din punct de vedere al stabilirii unui avantaj competitiv, in timp ce 14% considera ca principal beneficiu cresterea marjei in furnizarea serviciilor.
 
Insa pentru ca initiativele de transformare a serviciilor pentru clienti sa aiba succes, este necesara si o transformare a modului in care aceste servicii sunt vazute la nivelul intregii companii. Astfel, acestea trebuie considerate nu doar servicii de suport, ci servicii care genereaza valoare, sunt profitabile si au impact asupra altor procese de business.
 
Avand in vedere importanta tot mai mare a serviciilor pentru clienti, din ce in ce mai multe companii au initiative de transformare a acestor servicii astfel incat sa sprijine obiectivele de crestere. Mai mult de jumatate dintre companii (51%) declara ca au stabilit deja o astfel de initiativa, in timp ce 36% dintre organizatii nu au stabilit inca o astfel de initativa, insa lucreaza la acest aspect.
 
„Rezultatele acestui studiu arata foarte clar faptul ca o combinatie potrivita intre solutiile tehnologice si cunostintele de business reprezinta cheia imbunatatirii organizatiilor moderne. Ca pionier in dezvoltarea de tehnologii care sa creasca nivelul de eficienta si gradul de satisfactie a clientilor, SAP sustine in continuare clientii in construirea unei relatii durabile intre acestia si clientii lor, precum si cresterea productivitatii si a veniturilor”, a declarat Valentin Tomsa, Director General SAP Romania.
 
Mai multe detalii despre simplificarea proceselor administrative si cresterea calitatii serviciilor pentru clienti vor fi disponibile in cadrul evenimentului SAP Forum Romania, din data de 16 octombrie 2014.

Ultimele NOUTATI

Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren
Business

Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren

today03 Iul. 2025
Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului
Companii

Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului

today02 Iul. 2025
Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii
Economie

Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii

today02 Iul. 2025
Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente
Sanatate

Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente

today02 Iul. 2025
Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?
Campanii sociale

Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?

today02 Iul. 2025
Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje
Travel

Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje

today02 Iul. 2025
Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare
Economie

Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare

today02 Iul. 2025
Cum se va calcula noul impozit pe proprietate - de la 1 ianuarie 2026 se schimba regulile si pentru apartamente, dar si pentru case
Imobiliare

Cum se va calcula noul impozit pe proprietate - de la 1 ianuarie 2026 se schimba regulile si pentru apartamente, dar si pentru case

today02 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x