Sase din zece bucuresteni asteapta metroul cu ochii la tv
blitz tvcalatorimetrorexsondaj
Blitz Television, care a lansat in luna mai reteaua BlitzTV in toate statiile Metrorex, a finalizat impreuna cu compania de cercetare Daedalus Millward Brown un sondaj. Acesta releva faptul ca 39.4% dintre bucurestenii cu varsta de peste 14 ani (peste 670.000 persoane) obisnuiesc sa circule cu metroul cel putin o data pe saptamana, iar 58.6% dintre acestia vizioneaza programele BlitzTV.
Profilul principal al calatorului Metrorex are varsta intre 18 si 44 de ani, venituri medii si ridicate in comparatie cu populatia Bucurestiului, studii medii si superioare.
“In mod surprinzator pentru cei care nu circula cu metroul, 38% din totalul calatorilor Metrorex detin masina proprie insa, in cele mai multe cazuri, prefera calatoria cu metroul datorita rapiditatii”, a spus reprezentantul Blitz TV.
De asemenea, 42.8% dintre calatorii cu metroul au card de debit/credit, 34,4% utilizeaza internet banking, 28,3% au asigurare de viata/pensie privata si 44.7% au telefoane smartphone, dintre care doua treimi au downloadat aplicatii pe mobil.
Studiul a fost realizat pe baza unui sondaj telefonic, pe un esantion de 900 persoane si este reprezentativ pentru locuitorii din Bucuresti cu varsta de peste 14 ani. Eroarea de esantionare este de +/- 3.3%.