TEST DRIVE. BMW 530e xDrive (G30) prieten de nadejde

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
TEST DRIVE. BMW 530e xDrive (G30) prieten de nadejde
TEST DRIVE. BMW 530e xDrive (G30) prieten de nadejde
de Florin Amariei la 03 Iun. 2020
Urmareste-ne pe Google News
bmwtest drivebmw romaniabmw 550e

Stiind ca urmeaza a aparea un facelift pentru actuala generatie de Seria 5 (G30) am indreptat invitatia catre BMW Romania cu privire la efectuarea unui test cu orice model din aceasta gama. Voiam sa il aduc in fata voastra pentru o ultima analiza patrunzatoare inainte ca acesta sa fie schimbat. M-am ales, dupa mai multe schimburi de e-mail-uri, cu un 530e xDrive. Da, o limuzina hibrid pe care o poti baga in priza si are tractiune integrala! A fost, asa cum veti putea observa mai jos, potrivirea ideala cu planurile mele.


In mod surprinzator, am fost chiar entuziasmat sa testez aceasta masina pentru voi. Stiu ca nu este vreun varf de performanta sau vreun automobil mega-impresionant, insa o varianta PHEV gandita de un brand care este asociat mai tot timpul cu dinamismul reprezinta o ocazie extraordinara de a patrunde in ceea ce are a ne oferi tuturor viitorul in materie de mobilitate in segmentul premium.

Masina ramane un mijloc de a ajunge din punctul A in punctul B, dar modul in care faci aceasta calatorie iti poate schimba punctul de vedere pe care-l ai asupra unei situatii sau, cine stie, iti poate imbunatati sau inrautati starea de spirit. De aceea, este important sa analizam si sa intelegem ofertele prezente pe piata. E necesara o viziune completa si clara asupra metodul de propulsie alternative care inca sunt privite cu indoiala, din pacate.


Seria 5 (G30) a fost masina care mi-a intiparit in memorie „respectul nu se mosteneste, ci se castiga”. Este un slogan pe care constructorul auto german l-a folosit in Romania si a ramas cu mine pana-n ziua de astazi pentru ca reprezinta doua lucruri: curajul de a merge inainte indiferent de ce spun altii si dorinta de a impresiona printr-o filosofie adaptata care, totusi, isi respecta bazele pe care este cladita.

Acest sedan sau aceasta limuzina, cum doriti sa ii spuneti, este un automobil cu care eu ma intalnesc a treia oara in aproximativ trei ani. In aceasta perioada nu s-au schimbat multe lucruri, insa evolutia a fost vizibila de la bun inceput.

De la lansarea sa in Romania, G30 a fost un adevarat pionier al conectivitatii, sportivitatii si confortului alintat de lux. Nu puteau introduce ceva mai impresionant pentru aceasta masina fara a fi nevoie de o schimbare generala. S-au adaugat, ce-i drept, cateva elemente minore de design exterior noi de-a lungul acestor ani, au aparut motorizari diverse, s-a trecut de la iDrive 6 la iDrive 7, dar facelift-ul este de departe actualizarea cea mai importanta pentru actuala generatie.

Citeste si: Facelift pentru BMW Seria 5. Faruri, tehnologii si motorizari noi

Pentru ca am povestit deja despre noutatile pe care le vom intalni in curand pe Seria 5 in materialul la care am facut referinta mai sus, e momentul sa ne indreptam toata atentia asupra lui 530e xDrive pre-LCI. Avem ce descoperi si, mai important, avem a afla ca updatarea acestei masini nu va fi deloc o misiune simpla.

Retinem, totodata, ca aceasta masina nu mai poate fi comandata acum. Exista, insa, suficiente in stocuri la dealerii autorizati ai constructorului auto. Puteti sa va gasiti modelul preferat, daca veti cauta!



Inainte de a patrunde in universul pe care ni-l ofera acest Seria 5 PHEV, va spun doar atat: daca am avut cateva indoieli cu privire la practicalitatea si utilitatea propulsiei lui 330e, acestea au fost spulberate cu aceasta ocazie. Acum...

Sa pornim!

Test Drive. BMW 530e xDrive (G30) – pur si simplu reusit

Analizand proportiile acestei masini, iti dai seama rapid ca e vorba de un vehicul care face parte din gama premium si mentine, evident, o serie de standarde necesare acestei caracteristici.

Din fata, arata serios, determinat si foarte, foarte putin suparat. Daca te uiti atent la el, pare ca e deranjat de prezenta ta in calea sa. Acest look impozant este redat de alegerea inteligenta facuta de BMW in materie de design exterior. Avem farurile Adaptive LED conectate la „rinichii” de o marime ideala si pe care ii recunoastem ca fiind specifici brandului impreuna cu elementele cromate care scot la iveala un contrast placut in raport cu DRL-urile (luminile de zi). Echilibrul vizual este indeletnicit de figura aproape desprinsa din filmele in care vedeam diversi sefi de banci sau companii care soseau grabiti tot timpul la locul de munca pentru a-si continua activitatea. Simultan, emana incredere si un fel de disciplina pe care o vezi in soldatii care se antreneaza ani de zile pentru a face parte din trupele de elita.

Luminile de zi care duc cu gandul la epoca „angel eyes” par a sustine faza scurta si faza lunga, protejandu-le precum un scut. Personal, gasesc atragatoare aceasta forma. Desi avem un evident aspect hotarat prin atitudinea aceasta de „business shark”, masina creioneaza si o silueta sexy.

Luminile de ceata LED seamana cu senzorii de scanare pe care i-ai gasi pe un vehicul militar de ultima generatie, insa apropiindu-te usor vei vedea ca par a fi mai mult cate patru bijuterii per instalatie. Atat de bine arata! Reciprocitatea miniaturizata este un alt lucru de care trebuie sa tinem cont, avand in vedere ca aceste lumini de ceata sunt cuprinse intr-un spatiu cromat ce pare sa semene cu marginile pe care le au luminile principale.

Sa nu uitam de faptul ca grila este activa si se poate inchide pentru a asigura o aerodinamica mai buna care se traduce printr-un consum mai eficient. Cu cat aerul este patruns mai usor, cu atat este necesara o cantitate mai mica de energie consumata.

Sigla marcii troneaza deasupra si in mijlocul acestui ansamblu frontal impresionant, dar discret si confirma faptul ca alegerea facuta de proprietar este una care provine din dorinta launtrica de a avea ce e mai bun. Deschide, insa, calea inspre analizarea capotei. Aceasta pastreaza simplitatea drept caracteristica principala si invaluie intreaga masina intr-un aer care o transpune imediat in mediul agitat al afacerilor care nu se incurca cu cifre mici. Simultan, masina emana o anumita siguranta care iti spune ca si familia ta ar fi in siguranta in interiorul acesteia.

Detalii suplimentare si explicatii utile despre logoul BMW puteti regasi in materialul dedicat 330i.

Pe scurt, fata lui 530e xDrive este reusita si, mai ales, placuta oricarui set de ochi. Cel mai important, insa, va fi usor de recunoscut de oricine te va zari in oglinda retrovizoare. Este un reprezentant de seama al marcii si-i face, evident, cinste.

Din lateral, Seria 5 arata exact asa cum ar trebui sa fie un sedan de lux care se preteaza mai multor feluri de ocazii. Daca un Seria 7 e potrivit si sefilor de stat sau diplomatilor, atunci G30 este fix acel automobil pe care il doresti pentru ca viata ta nu mai poate fi acum inconjurata de simplitate banala. Iti doresti un partener de drum capabil de a deveni o extensie a personalitatii tale, un vehicul care confirma eforturile pe care le-ai depus de-a lungul timpului pentru a reusi sa intri in lumea proprietarilor de masini premium noi.



Mie imi place proportia vizuala pe care o are aceasta masina din aceasta perspectiva. Avem capota proeminenta, dar care nu iese prea tare in evidenta, arcuirea care infatiseaza limitele generoase ale habitaclului si spatele care pare a fi construit in cel mai conservator mod posibil fara a uita, totusi, de principiile aerodinamicitatii. Desigur, trebuie sa avem in vedere jantele, elementele cromate si insertiile de culoare argintie care se regasesc pe acest vehicul.

Ele contribuie la accentuarea caracteristicii de lux si arata atentia la detaliu pe care BMW a acordat-o pentru Seria 5.
Modelul testat de mine a fost configurat cu mult bun gust si, indraznesc sa spun, intelepciune.  Observam acum culoare si faptul ca complimenteaza impecabil silueta masinii. Albastru Imperial Brilliant Effect costa 1025 de euro cu tot cu TVA, insa este una dintre cele mai bune variante pe care le poti alege.

De obicei, stiti ca mai recomand alternative. In cazul de fata, chiar sunt convins de faptul ca aceasta e alegerea ideala. In lumina soarelui ii poti observa componentele fine si nuantele care se tot perinda placut pe retina ta, iar in absenta acesteia capata un ton sobru, mai serios, mai ascuns. Lasa doar accentele cromate si cele din aluminiu sa iasa in evidenta. Imi place cand vad astfel de detalii mici pe care producatorii le adopta. Nu vor fi cunoscute de toata lumea, insa proprietarul va fi incantat de masina sa si va sti ca are ceva speciala in mainile sale. E un gand placut.

Din spate, Seria 5 PHEV sau 530e xDrive arata complet dezinteresat de ceea ce ai vrea tu sa spui. Are o atitudine diferita si usor de recunoscut prin care i se intareste prezenta. Farurile complet LED au marimea ideala si ii contureaza impecabil personalitatea. As putea spune ca tevile de esapament par a fi cam mici, dar avand in vedere profilul automobilului... Sunt de marimea ideala!



Per total, este un lucru deja stiut ca G30 pre-LCI a avut un design de succes si a fost una dintre masinile din portofoliul bavarezilor care a capatat statutul de simbol de-a lungul timpului. Aceasta trasatura este doar accentuata de modelul pe care l-am testat si este mai clar ca niciodata ca reinventarea i-a adus doar avantaje!

Acum e momentul sa deschidem portiera! Avem un intreg univers de explorat.

BMW 530e xDrive (G30) – inconfundabil

Desi aproape orice Seria 5 este un model care are toate premisele de a arata impecabil, modelul testat de mine a fost configurat interesant si cu o anumita tema in minte.

Primul contact a fost unul familiar pentru mine, regasindu-ma in aceeasi atmosfera primitoare, incununata de materialele de calitate si tehnologia pe care BMW a reusit sa le faca extrem de accesibile. Bine, pretul nu este cel mai bun posibil, dar despre asta discutam mai jos.

Este, insa, pentru prima oara cand ma intalnesc cu volanul BMW Individual. Poate parea plictisitoare aceasta precizare, insa am in vedere ca e un cost suplimentar (514 euro) pentru cei care si-ar achizitiona un nou Seria 5. E de mentionat aici faptul ca fata de volanul standard avem parte de o piele mai moale la atingere si insertii de lemn care, culmea, nu sunt doar de fatada. M-au ajutat in multe situatii sa am o prindere mult mai buna a „carmei navei”. Trebuie sa aveti in vedere faptul ca acest volan este mai subtire decat varianta M-Sport, asadar ar fi bine sa le incercati pe ambele inainte de a lua decizia finala. In plus, pe 530e-ul testat de mine nu am avut varianta.



Va spuneam mai sus ca mi-a placut mult modul in care a fost gandita si comandata aceasta masina, iar acest gand continua si la interior. Butoanele galvanizate nu doar ca sunt premium, dar se regasesc in armonie cu insertiile de aluminiu, astfel creandu-se o reciprocitate placuta ochilor. E o optiune care nu costa mult (205 euro) si confera un aer premium acestui G30 PHEV. Vor fi, cu siguranta, un motiv in plus pentru a avea un cost mai mare la revanzare.

Acum stiu ca unii dintre voi vor fi atrasi de culoare pielii prima oara si mai putin de astfel de detalii, insa va spun ca nuanta acesteia este Dakota Cognac si nu este chiar atat de deschisa precum vedeti in poze. Este, cu siguranta, o diferenta categorica fata de negru sau alb, dar are avantajul ca se integreaza foarte bine in peisajul oferit de automobil si este foarte, foarte rezistenta la murdarie. Poate fi un aspect foarte important pentru o familie cu copii mici. Personal, as fi ales oricand Nappa Mokka cu cusaturi contrastante negre.

Varianta testata, totusi, nu mi-a creat niciun fel de neplacere. Dimpotriva, la predare chiar am mai aruncat o privire inauntru si mi-am dat seama ca-n viata e uneori indicat sa faci si alegeri care poate nu ti se par neaparat cele mai sigure sau pe placul zonei de confort proprii.
Nu mai e niciun secret pentru nimeni in acest moment faptul ca BMW pastreaza un aer mai conservator in materie de accesibilitate a tehnologiei, dar va marturisesc ca in masinile bavarezilor m-am simtit tot timpul in largul meu.

Stiu unde sunt luminile, aerul conditionat, radioul, setarile pentru suspensie si acceleratie, sistemul de infotainment este usor de accesat... Lucrurile sunt toate asezate cu logica, pozitia lor este usor de memorat, iar asta inseamna ca nu va trebui sa iti iei ochii de la drum.

iDrive 7 ramane cel mai bun (si cel mai complet) sistem integrat digital pe care l-am folosit pana acum in vreo masina. Ai o navigatie clara, rapida si rute diferite sugerate inca de la plecare sau primesti ajustari in functie de parcurs. RTTI contribuie la acest lucru destul de mult, asadar investitia in tehnologia conectivitatii pentru Seria 5 merita toti banii.

Display-ul din fata soferului este clar, iluminat optim si contine toate informatiile necesare. E drept ca aici BMW are un mic handicap fata de competitorii sai din aceeasi liga, insa compenseaza prin faptul ca ecranul central indeplineste majoritatea functiilor dorite. In plus, Head-Up Display-ul este unul excelent, adaptabil si care are marimea potrivita pentru a-ti fi util, dar nu pentru a te incurca.

Sistemul de sunet, una dintre obsesiile mele, este Harman/Kardon si isi face treaba foarte bine, dar, asa cum am mai spus si in trecut, nici macar nu se compara cu Bowers&Wilkins. Va multumi, insa, majoritatea urechilor. Are un bass placut, o claritate buna si poate fi modificat pentru a amplifica tonurile dorite.

Soferului unui Seria 5, mai ales soferul masinii testate de mine, va fi multumit de ceea ce gaseste aici. Lipsesc, cred eu, suporturile de pahar temperate (racite/incalzite). Este o optiune de care m-am indragostit efectiv la testul efectuat cu noul X5 si de atunci vreau sa le vad pe orice masina din clasa premium.

La capitolul confort pentru pasagerii fata contribuie si scaunele ventilate. Acestea sunt o binecuvantare pe timp de vara si o optiune la care eu n-as renunta deloc.

In mod surprinzator, nu mi-a lipsit trapa de data aceasta. Desi ar fi fost un lucru fain de avut, suprafetele vitrate generoase lasa lumina sa patrunda in habitaclu si nu te simti deloc lasat in umbra.

Mai mentionez aici sistemul de camere 360 de grade care iti este aliat in aglomerarea urbana, senzorii care iti asigura o iesire sigura dintr-o intersectie in care trebuie sa cedezi trecerea sau cand pleci de la semafor si nu esti atent la „profesionisti”, identificarea automata a pietonilor si franarea automata. Pe langa toate acestea, mai avem si cel mai bun pilot automat semi-autonom pe care l-am testat eu pana acum. Isi face treaba atat pe autostrada, cat si pe DN, cat si in oras! Atat timp cat exista drum marcat corespunzator, masina iti va prelua o parte din sarcini si le va executa pentru tine. Trebuie, insa, sa fii in continuare foarte atent. Esti complet raspunzator.



Pasagerii din spate au la dispozitie aerul conditionat ionizat si poate fi adaptat in functie de preferinta fiecaruia, un spatiu decent la picioare si o bancheta care asigura un sprijin bun, demn de Seria 5. Cu scaunul in pozitia mea de condus (tineti cont ca am 1,82 m inaltime si 110 kg), am stat confortabil pe bancheta.

Pentru un cost suplimentar pot fi adaugate doua tablete in spate, insa aceasta e o optiune pentru familiile cu copii sau directorii/managerii care trebuie sa fie in permanenta atenti la ce se intampla in jurul lor.

Spatiul din portbagaj este unul foarte, foarte bun si se numara printre cele mai generoase din clasa sa. Cu bancheta spate rabatata, chiar poti sa iti iei aproape tot ce vrei.



Per total, la capitolul interior Seria 5 ramane concentrat pe pasagerii fata si ofera acea atmosfera premium pe care te astepti sa o gasesti intr-o limuzina BMW. Facilitatile noi, tehnologia si confortul sunt accentuate de progresul realizat pana acum si nu-mi ramane decat sa ma gandesc la cum va fi experienta cu G30 LCI! Are o misiune destul de grea.

Sa pornim motoarele pentru c-avem doua!

BMW 530e xDrive (G30) – compromisul ideal pentru Romania

Consuma mult? Nu.

Stiu ca asta era intrebarea la care trebuia sa raspund rapid, insa trebuie sa mai aveti putintica rabdare pana ajungem acolo.
Daca esti curios sa afli care este strategia BMW in materie de electrificare sau cum iti alegi corect o masina noua cu propulsie PHEV, hibrid sau pur electrica, poti citi interviul pe care l-am realizat cu PR-ul BMW Romania, Alexandru Seremet. Acesta vorbeste in detaliu amanuntit despre aceste aspecte atat de importante pentru un client care-si doreste o masina noua.

Acum sa revenim la subiectul nostru principal: BMW 530e xDrive iPerformance, pe denumirea sa completa pe care o veti regasi si in talonul automobilului.

Avem un Seria 5 electrificat care are un sistem de propulsie format dintr-un motor termic de 2 litri in 4 cilindri care produce 184 de CP la 5000 rpm si un motor electric cu tehnologia BMW eDrive care produce 113 CP la 3170 rpm. Puterea totala disponibila este 252 de CP (420 Nm) pentru ca motoarele nu se sincronizeaza la capacitate maxima ca sa ajunga impreuna la suma din 184 CP si 113 CP.

Calcularea consumului nu e simpla, dar e usor de inteles

Am preluat masina „ambele rezervoare” pline. In momentul in care m-am asezat la volan aveam 31 de km autonomie in modul complet electric si 424 de km valabili pentru motorul ICE care se hranea din cei 42 de litri de benzina.



Acum trebuie sa retineti un lucru foarte important: calculatorul de bord iti afiseaza o anumita autonomie in modul complet electric in functie de mai multi factori. E frig afara si bateriile trebuie incalzite? Autonomia scade putin. Ai aerul conditionat pornit si scaunele incalzite active? Mai scade un pic. Informatiile afisate in bord vor fi intotdeauna cat mai aproape de utilizarea reala a sistemului de propulsie.

530e xDrive este capabil sa ruleze complet electric pana la 140 de km/h. Eu am incercat sa mentin conditiile de test cat mai aproape de realitate, asadar am plecat cu contoarele resetate de la momentul preluarii masinii si n-am facut nicio schimbare pana la epuizarea bateriei. Rezultatul? Am facut 41 de km fara sa consum un strop de benzina cu o viteza medie de 23,1 km/h care include cateva ore in Bucuresti si putin in afara sa din traseul meu total de 181 de km.

Tineti cont de faptul ca la inceput masina imi afisa 31 de km autonomie si eu am reusit sa fac cu 10 km mai mult fata de informatiile initiale. Aceasta reusita nu este o performanta proprie, ci se datoreaza faptului ca automobilul recupereaza energie la franare sau decelerare.

Pe langa faptul ca va trebui sa folosesti franele mai putin si le vei schimba mai rar, primesti si un bonus la consum! Doar vesti bune, nu-i asa?

Am resetat din nou calculatorul si mi-am continuat drumul dupa ce am epuizat bateria. A fost imediat activat motorul termic. Consumul instant a fost de 6,8 l/100 km pentru ca deja ma aflam in mers si n-a fost nevoie de un efort suplimentar pentru a pune limuzina in miscare.

Mi-am vazut de drum in continuare spre destinatia finala. Am condus normal, ba chiar am efectuat si doua-trei depasiri. In momentul in care am parcat, m-am uitat in bord curios de rezultat. Am facut 140,5 km de la ultima resetare, distanta de-a lungul careia 40 de km i-am parcurs in modul complet electric. Masina a manageriat atat de bine resursele, incat a reusit cu bateria goala sa imi asigure acesti 40 de km fara ardere de carburant. Consumul de benzina a fost de 7,4 litri (3 oameni in masina cu bagaje multe) si la oprire am ramas cu 378 de km in rezervor. Aceasta distanta a fost parcursa in modul Eco Pro.

Rezultatul primei „etape” este ca pentru 181-182 de km parcursi in total, eu am consumat benzina doar pentru 46 de km! Impresionant, nu-i asa?

Am pus masina la incarcat la priza normala de 220V (atentie, nu folositi prelungitor!) si m-am intors dupa o ora si jumatate. In aceasta perioada de 90 de minute aveam deja 12 km de autonomie electrica disponibila, adica mai putin de jumatate din capacitatea totala a bateriei. Am deconectat-o si am incheiat ziua.



Dimineata am inceput-o direct cu zona rosie prin activarea modului Sport. Cei 12 km s-au transformat in 9 km de autonomie pentru ca am pornit aerul conditionat si scaunele incalzite, iar motorul termic a pornit si el odata cu activarea modului Sport. In aceasta situatie, motorul de 2 litri benzina este utilizat. Am facut 25 de km in acest mod si am avut un consum de benzina de 15,7 l/100 km. Odata cu activarea Sport, bateria nu este folosita.

Ea doar recupereaza energia din franare si decelerare, dar nu intervine. Cel mult, poate oferi un mic boost la cerere, dar nu se compara cu XtraBoost-ul pe care l-am vazut in actiune la BMW 330e. In modul Sport masina nu devine mai rigida si nici nu se transforma in ghepard. Este mai infipta, insa nu te astepta sa ai parte de exuberanta cu ea. Va face fata cu brio la depasiri realizate in siguranta si va conferi o nota mai dinamica, dar nu va fi nici macar aproape de ceea ce ofera 540i xDrive, spre exemplu. Trebuie retinut acest aspect!

Am renuntat la modul Sport si-am revenit in Comfort, unde n-am mai masurat consumul.

Ajuns inapoi la cazare, am pus masina din nou la incarcat la aceeasi priza de 220V si in 4 ore si 30 de minute a ajuns la 100%. Imi era afisata o autonomie complet electrica de 38 de km in bord. Am pus cablul inapoi in geanta lui dedicata, l-am pus la locul sau din portbagaj, am mancat bine ca la tara si am dormit ca un ingeras pentru ca a venit o ploaie mocaneasca geniala. Somnul a fost cu atat mai dulce cu cat stiam ca dimineata voi gasi masina precum patul cald de acasa.

Am programat preconditionarea de cu seara si am intrat dis-de-dimineata intr-un habitaclu primitor ca o imbratisare de la propria mama. Dupa aventura avuta in modul Sport si plimbarile facute fara sa mai tin cont de consum in modul Comfort, am ramas cu jumatate de rezervor de benzina. Asadar, am revenit la Eco Pro pentru intreaga distanta pana la intoarcerea in Bucuresti. De la cazare am reusit sa parcurg 54,3 km fara sa consum deloc benzina! O valoare si mai buna ca drumul parcurs inspre pensiune!

Concluzia mea este urmatoarea: BMW 530e xDrive G30 pre-LCI este o masina care are un sistem de propulsie neasteptat de bun si surprinzator de bine gandit. Se muleaza extraordinar conditiilor pe care le avem in tara noastra si reuseste sa ofere o eficienta imbatabila, daca bateria este incarcata. Da, nu e vreo racheta. Nici nu trebuie sa fie! Pentru senzatii tari exista 540i xDrive, M550i sau M5.



Cum pentru toate exista un pret, masina testata de mine costa 86.044 de euro cu TVA inclusa, dar are un pret de baza de 60.214 euro cu TVA inclusa. Este un pret destul de mare pentru salariile din Romania, insa automobilul face toti banii pentru ca ofera fix ceea ce promite. Sunt, insa, convins ca puteti obtine un discount generos!

Finalmente, eu sunt incantat de experienta avuta si ma bucur sa vad ca electrificarea este si practica, nu doar de fatada! BMW 530e xDrive pre-LCI merita testat! S-ar putea sa descoperi un real partener de drum in aceasta masina, un prieten cu ajutorul caruia descoperi lumea cu emisii mai putine!

Iti multumesc pentru ca ai fost alaturi de mine si in aceasta aventura!

Pe curand!

Fotografiile au fost realizate de Gabriel Preda.
 


Colaborator Manager.ro

Ultimele NOUTATI

3 moduri de a purta costumul de dama
Life Style

3 moduri de a purta costumul de dama

today28 Mar. 2024
Joburile din Romania pentru care nu bate nimeni la usa patronilor:
Companii

Joburile din Romania pentru care nu bate nimeni la usa patronilor: "Nu vor sa munceasca"

today28 Mar. 2024
Pregatiti-va de noi scumpiri: sectorul Constructiilor, pus la pamant de preturile mari
Ultimele stiri economice

Pregatiti-va de noi scumpiri: sectorul Constructiilor, pus la pamant de preturile mari

today28 Mar. 2024
Anunturi apartamente ieftine de vanzare in Dubai: cat te costa sa te muti in Capitala Luxului
Imobiliare

Anunturi apartamente ieftine de vanzare in Dubai: cat te costa sa te muti in Capitala Luxului

today28 Mar. 2024
Depozitele bancare pot sa fie mai paguboase decat banii la saltea: cum trebuie sa calculezi castigul, de fapt. Nu dupa dobanda simpla
Financiar-Bancar

Depozitele bancare pot sa fie mai paguboase decat banii la saltea: cum trebuie sa calculezi castigul, de fapt. Nu dupa dobanda simpla

today28 Mar. 2024
Cel mai important eveniment din istoria recenta a Romaniei
Analize

Cel mai important eveniment din istoria recenta a Romaniei

today28 Mar. 2024
250.000 de romani nu au serviciu, sunt someri. Cum traiesc acesti oameni?
Companii

250.000 de romani nu au serviciu, sunt someri. Cum traiesc acesti oameni?

today28 Mar. 2024
Tara europeana unde pensionarii primesc 2.000 de euro lunar de la stat: sunt cei mai fericiti oameni din lume
Economie

Tara europeana unde pensionarii primesc 2.000 de euro lunar de la stat: sunt cei mai fericiti oameni din lume

today28 Mar. 2024
Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Pregatiti-va de noi scumpiri: sectorul Constructiilor, pus la pamant de preturile mari
Ultimele stiri economice

Pregatiti-va de noi scumpiri: sectorul Constructiilor, pus la pamant de preturile mari

today28 Mar. 2024
Anunturi apartamente ieftine de vanzare in Dubai: cat te costa sa te muti in Capitala Luxului
Imobiliare

Anunturi apartamente ieftine de vanzare in Dubai: cat te costa sa te muti in Capitala Luxului

today28 Mar. 2024
Depozitele bancare pot sa fie mai paguboase decat banii la saltea: cum trebuie sa calculezi castigul, de fapt. Nu dupa dobanda simpla
Financiar-Bancar

Depozitele bancare pot sa fie mai paguboase decat banii la saltea: cum trebuie sa calculezi castigul, de fapt. Nu dupa dobanda simpla

today28 Mar. 2024
Cel mai important eveniment din istoria recenta a Romaniei
Analize

Cel mai important eveniment din istoria recenta a Romaniei

today28 Mar. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x