Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cele 3 masuri care transforma un startup intr-o companie de succes


Cele 3 masuri care transforma un startup intr-o companie de succes
de la 17 Ian. 2019
Cele 3 masuri care transforma un startup intr-o companie de succes
Tags: liviu tudorantreprenori romaniaafaceri

Lansarea unui startup presupune o munca indelungata, constanta si continua, pana cand antreprenorii reusesc sa isi aduca mica afacere pe linia de plutire si sa isi stabilizeze incasarile sau sa inceapa sa obtina profituri. Insa dupa ce aceste lucruri au fost indeplinite, vine pasul urmator: transformarea startup-ului intr-o companie.


Un asemenea obiectiv presupune nu numai o perioada de timp extinsa pe cativa ani, ci si stabilirea unor praguri legate de telurile pe termen lung, numarul de angajati, profitul tintit sau modelul de expansiune. Tranzitia de la un startup la o companie care sa functioneze precum o corporatie trebuie abordata fara graba si urmand o strategie bine pusa la punct, astfel incat ceea ce s-a construit in ani de munca sa nu fie distrus intr-un moment de neatentie. Iata care sunt primele masuri pe care antreprenorii le pot lua pentru a trece la nivelul urmator:


Concentreaza-te asupra atragerii angajatilor talentati


Daca un startup are doar 10 angajati, iar dintre acestia unul nu aduce nicio performanta, asta inseamna ca 10% din forta ta de munca este ineficienta. Principiul de baza in dezvoltarea oricarei mici afaceri este ca procesul de angajare sa fie unul lent, in care sa nu se puna accent pe numarul de oameni, ci mai degraba pe calitatea muncii acestora.


Multe companii care evolueaza ajung adeseori in situatia in care nu mai fac fata numarului de clienti cu angajatii pe care ii au si se grabesc sa selecteze candidati pentru noi posturi deschise. Insa o selectie riguroasa a candidatilor iti va asigura un succes constant pe viitor si te va feri de situatiile in care unii dintre angajati nu se potrivesc cu profilul companiei, nu performeaza sau nu sunt de incredere.


Extinde-ti sediul in mod inteligent


Multe startup-uri pornesc ca firme de apartament si functioneaza astfel pana cand devin neincapatoare pentru numarul de angajati pe care ii strange. Antreprenorii care se gandesc sa isi mute afacerea intr-un sediu mai mare si modern trebuie sa ia in calcul importanta mediului in care vor lucra oamenii. Un spatiu incapator, cu sali de conferinte sau de sedinte, cu birouri moderne, in care oamenii sa se poata concentra si sa performeze la cea mai buna capacitate a lor este esential pentru orice business.


In Bucuresti, numeroase companii si-au ales drept sediu un parc de birouri spre care angajatii sa aiba acces usor, cu metrou, si care sa le puna salariatilor la dispozitie si alte facilitati. De exemplu, in West Gate Business Park, parcul de birouri detinut de compania Genesis Property, fondata de omul de afaceri Liviu Tudor, s-au facut investitii masive.


Astfel, in zona se regaseste o unitate de cazare de patru stele pentru partenerii de afaceri sau pentru oamenii veniti din teritoriu la companiile care isi au sediul in zona si va fi construita si o pisicina exterioara, cu bar, terasa si restaurant, in care angajatii companiilor sa se poata relaxa, gratuit, dupa o zi de munca.


Pastreaza calitatea produselor si serviciilor oferite


Odata iesite din perioada de supravietuire, timpul necesar pentru ca o companie sa devina profitabila, multe companii fac greseala de a promite clientilor mai mult decat pot livra. Fie ca este vorba despre calitatea produselor sau serviciilor sau despre oferirea unor termene-limita nerealiste, astfel de practici pot fi periculoase pentru companiile aflate in dezvoltare.


Credibilitatea este unul dintre cele mai importante atuuri ale unei companii care inca nu si-a cimentat locul pe piata pe care activeaza. Orice promisiune neindeplinita sau o scadere a calitatii produselor livrate poate pava calea spre un esec sigur. Oricat de mult ti-ai dori sa obtii mai multi clienti, nu te arunca in a face promisiuni prea optimiste, din dorinta de a-i multumi, ci apeleaza la alte tehnici de persuasiune pentru a-i convinge.


Un startup care face primii pasi spre a se transforma intr-o companie in toata regula trebuie sa aiba in vedere aceste trei masuri esentiale, care sunt extrem de importante atunci cand vine vorba de dezvoltare. Acestea, cumulate cu o strategie bine pusa la punct, pot asigura succesul oricarui business.


Sursa foto: Shutterstock/Copyright:dotshock




Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016