E-commence-ul e viitorul: un nou retailer gigant din Romania incepe sa livreze in easybox
e-commencecumparaturi onlineshoppingdecathlonsameday
Daca esti adeptul shopping-ului online si obisnuiesti sa iti ridici comenzile in easybox, aceasta este o veste pentru tine: si Decathlon va livra in easybox, datorita unui parteneriat recent semnat cu firma de curierat Sameday.
In baza parteneriatului cu Decathlon, cei de la Sameday vor livra clientilor retailer-ului comenzile fie la usa, fie in easybox.
Noua oportunitate de a livra coletele in lockerele easybox este utila mai ales pentru persoanele care nu isi doresc sa astepte curierul acasa, sau in alta locatie, intr-un anumit interval orar. Prin urmare, vor putea merge la easybox sa isi ridice comanda oricand vor avea timp, fie in cursul zilei, fie noaptea.
Prin urmare, noua facilitate ofera mult mai multa flexibilitate livrarilor si usureaza si munca muncitorilor care livreaza colete, deoarece nu vor mai face deplasari pentru a livra door-to-door.
E-commence-ul este viitorul. La nivel global, 1 din 5 consumatori a facut zilnic cumparaturi online in anul pandemiei
In anul pandemiei, oamenii din toate colturile lumii au luat cu asalt cumparaturile online.
Schimbarile din vietile oamenilor, generate pe fondul pandemiei de coronavirus, inchiderea magazinelor fizice, restrictiile de circulatie, au mutat consumatorii din magazinele fizice, in cele online, impingand de la spate e-commence-ul, intr-o cursa nebuna care i-a accelerat dezvoltarea fireasca, poate si cu 2-3 ani avans.
Cum arata viitorul? Exact asa: din ce in ce mai acaparat de online.
"Gigantii moderni ai comertului cu amanuntul, cum ar fi Amazon in SUA si Alibaba din China, vor continua sa forteze inovarea atat in magazinele fizice, cat si online ale companiilor de comert. De aceea, experienta consumatorilor va fi esentiala, iar companiile care nu isi pot reimagina produsele si serviciile in acest mix vor ramane in urma", transmite PwC.
Mai mult decat atat, pe langa succesul inregistrat la nivel global, si Romania are performante proprii in zona de e-commence. Conform unui studiu Eurostat,
Romania inregistreaza cea mai mare crestere din Uniunea Europeana a cumparaturilor online.
Citeste si: Sase sfaturi ca sa nu iei plasa reala in magazinele virtuale