21 articole despre situatiile de criza

GHID: Cum iti salvezi afacerea de efectele razboiului din Ucraina?
Ultimele stiri economice

GHID: Cum iti salvezi afacerea de efectele razboiului din Ucraina?

today11 Mar. 2022
Astazi este Ziua Imnului National al Romaniei
Afla...

Astazi este Ziua Imnului National al Romaniei

today29 Iul. 2020
Calitatile unui lider in perioade de criza - ce beneficii trebuie sa le oferi angajatilor
Companii

Calitatile unui lider in perioade de criza - ce beneficii trebuie sa le oferi angajatilor

today25 Mar. 2020
Mii de oameni protesteaza in strada pentru Alexandra. Se cere demisia Guvernului
Ultimele stiri economice

Mii de oameni protesteaza in strada pentru Alexandra. Se cere demisia Guvernului

today27 Iul. 2019
Interviu cu Alex Marinca: Ce inseamna time management si coach transformational pentru manageri si corporatisti
Interviurile Manager.ro

Interviu cu Alex Marinca: Ce inseamna time management si coach transformational pentru manageri si corporatisti

today26 Apr. 2018
Cum sa ii apropii pe cei de la munca pentru a avea o echipa unita
Social Media

Cum sa ii apropii pe cei de la munca pentru a avea o echipa unita

today18 Ian. 2018
5 trasaturi puternice ale managerilor de succes
Ultimele stiri economice

5 trasaturi puternice ale managerilor de succes

today23 Nov. 2017
Cele cinci obiceiuri care ne apropie de succesul personal
Resurse umane

Cele cinci obiceiuri care ne apropie de succesul personal

today26 Aug. 2016
5 abilitati esentiale pentru orice manager
Afaceri

5 abilitati esentiale pentru orice manager

today28 Ian. 2015
Opel spera sa redevina profitabil
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul auto

Opel spera sa redevina profitabil

today04 Iun. 2014
Mihail Dobre participa la Conferinta Ministeriala a Francofoniei
Ultima ora

Mihail Dobre participa la Conferinta Ministeriala a Francofoniei

today06 Nov. 2013
Angajatii ar prefera sa aiba un sef mai bun, nu un salariu mai mare
Resurse umane

Angajatii ar prefera sa aiba un sef mai bun, nu un salariu mai mare

today25 Oct. 2012
Trucuri pentru a scapa de pofta de dulce
Afla...

Trucuri pentru a scapa de pofta de dulce

today01 Iun. 2012
Ce sa nu faci la birou
Afla...

Ce sa nu faci la birou

today24 Mai. 2012
Inscrierile la cursul interactiv de negociere sustinut de Peter Coles, profesor la Harvard Business School, au intrat pe ultima suta de metri
Management

Inscrierile la cursul interactiv de negociere sustinut de Peter Coles, profesor la Harvard Business School, au intrat pe ultima suta de metri

today16 Mai. 2012
Editorial Amalia Sterescu: Prima oara manager - 7 erori comune
Amalia Sterescu

Editorial Amalia Sterescu: Prima oara manager - 7 erori comune

today05 Mar. 2012
12pagina 1 din 2


Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Magda Florea
Editorial de Magda Florea

Ce inseamna restructurarea unui credit si cum te poate ajuta cand esti ingropat in datorii la banci

Odata cu majorarea dobanzilor, ca efect al luptei bancilor comerciale cu inflatia, europenii si romanii cu datorii la banci si credite cu dobanzi variabile au resimtit presiuni financiare tot mai mari.     Din fericire, daca ai ajuns in situatia de a nu mai face fata datoriilor, ai mai multe solutii la indemana, care te pot ajuta sa te relaxezi in plan financiar. Una dintre ele poate fi restructurarea creditului.   Restructurarea unui credit bancar este un proces prin care se modifica termenii si conditiile unui imprumut existent pentru a face plata datoriilor mai usoara pentru imprumutat si pentru a-l...
Ioan Straton
Editorial de Ioan Straton

Cat de sanatoase pot fi prieteniile la locul de munca? Relatiile apropiate te pot distruge

In lumea profesionala, granita dintre relatiile de prietenie si cele de serviciu este adesea destul de subtire.  In timp ce unii considera ca prieteniile la locul de munca pot imbunatati atmosfera si pot creste productivitatea, exista si argumente solide care sugereaza ca acestea pot avea un impact negativ asupra performantei profesionale si a bunastarii personale. Sa exploram de ce formarea relatiilor apropiate la locul de munca nu este intotdeauna o idee buna.   Pot aparea conflicte de interes   Cand dezvolti prietenii stranse la serviciu, risti sa te confrunti cu situatii in care trebuie sa alegi intre binele...



Recomandari MANAGER.RO




Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x