55 articole despre management eficient pagina 4

Tehnici de vanzari

Solutii rapide in vanzari pentru iesirea din criza

today06 Iul. 2009
Cash flow

Cum colectati creantele simplu si eficient

today01 Iun. 2009
Leadership

Succesul in afaceri se datoreaza unui talent inascut?

today27 Mar. 2009
Managementul timpului

Chestionar rapid pentru oameni in criza de timp

today27 Mar. 2009
Aptitudinile necesare unui manager
Management

Aptitudinile necesare unui manager

today17 Mai. 2018
Management

7 sfaturi pentru a fi un bun manager

today09 Oct. 2008
Leadership

Cum se construieste o echipa puternica

today07 Mar. 2008
1234pagina 4 din 4


Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Magda Florea
Editorial de Magda Florea

Ce inseamna restructurarea unui credit si cum te poate ajuta cand esti ingropat in datorii la banci

Odata cu majorarea dobanzilor, ca efect al luptei bancilor comerciale cu inflatia, europenii si romanii cu datorii la banci si credite cu dobanzi variabile au resimtit presiuni financiare tot mai mari.     Din fericire, daca ai ajuns in situatia de a nu mai face fata datoriilor, ai mai multe solutii la indemana, care te pot ajuta sa te relaxezi in plan financiar. Una dintre ele poate fi restructurarea creditului.   Restructurarea unui credit bancar este un proces prin care se modifica termenii si conditiile unui imprumut existent pentru a face plata datoriilor mai usoara pentru imprumutat si pentru a-l...
Ioan Straton
Editorial de Ioan Straton

Cat de sanatoase pot fi prieteniile la locul de munca? Relatiile apropiate te pot distruge

In lumea profesionala, granita dintre relatiile de prietenie si cele de serviciu este adesea destul de subtire.  In timp ce unii considera ca prieteniile la locul de munca pot imbunatati atmosfera si pot creste productivitatea, exista si argumente solide care sugereaza ca acestea pot avea un impact negativ asupra performantei profesionale si a bunastarii personale. Sa exploram de ce formarea relatiilor apropiate la locul de munca nu este intotdeauna o idee buna.   Pot aparea conflicte de interes   Cand dezvolti prietenii stranse la serviciu, risti sa te confrunti cu situatii in care trebuie sa alegi intre binele...



Recomandari MANAGER.RO




Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x