Valoarea unei companii porneste de la cat de inspirat sau nu isi alege numele. Cel mai la indemana sunt chiar pronumele personale ale fondatorului sau fondatorilor. De la Daimler si Rolls-Royce, de la Patek Philippe la Audemars Piguet pana la Nestle si Lindt&Sprungli, de la Levi si H&M, pana la Boeing, Hewlett Packard sau Dell, de la Merck si Pfizer, pana la Johnson&Johnson, toate au dobandit prestigiu si au devenit simboluri in domeniile lor de activitate.
Alte marci sau companii si-au obtinut denumirea prin combinarea prenumelui si numelui fondatorului (Adi Dassler - Adidas) sau prin preluarea unor zoonime (Puma -...
Editorial. Spitalele promise au ramas pe hartie, cele existente se transforma-n scrum
De ce nu ar trebui sa sarbatoreasca cuplurile Valentine's Day
Educatia, pe lista prioritatilor bugetare: Invatamanul a primit cu trei miliarde de lei in plus fata de 2020
Manager lifestyle: CARIERA sau CASATORIE